Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2010. november 27., szombat

Pizza és chips

Tiszta egészséges kajákat csináltam tegnap és ma. Tegnap itt volt a Keresztlányom és neki próbáltam meg kedveskedni na jó azért belém sem kellett tuszkolni én is szeretem. Ma délután meg ismét tortilla chpis-et sütöttem. A héten voltam Szilvinél és olyan dolgokat mutatott, hogy mondtam neki többet nem megyek át hozzá, mert csak a szívemet fájdítom annyi jó ötlete van (nem merem neki mondani, hogy nekem is:)))). Amúgy aki nem tudná kiről beszélek annak itt az Ő blogcíme http://csipkerzsika.blogspot.com/ csuda jó cuccokat csinál.
Más:
Van most két hetem, hogy összeszedjem magam Keresztlányom szülinapjáig és megcsináljam a táskatortát. Félek a dologtól, de leküzdöm és csak azért is megcsinálom.

2 megjegyzés:

  1. Szívesen veszek fel rendelést:))
    Majd segítek tortába...ha gondolod:)
    Más,nagyon lassú oldalad,sztem reklámok foghatják le..

    VálaszTörlés
  2. Persze, hogy gondolom a segítséget úgyis megakartalak kérni. :) Szerintem a net-tel nálatok van gond nálunk jól működik.

    VálaszTörlés