Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2010. november 11., csütörtök

Meglepi:)

Mai napon nagy meglepetés ért. Csengetett a postás és meghozta a rég várt Hot Plate-t. Nagyon örültem neki minden dolgomat félre téve bontottam a csomagot úgy érzetem magam, mint Marci a karácsonyfa alatt. Peti azt mondta többet ne nézzek Top Shop-os reklámot:))) mert ugye Ő fizette, mondtam neki ez karácsonyi ajándékom. Addig még úgyis megláttok valamit ami megtetszik. Már ki néztem a Tesco-ban egy 4 részes torta formát.:))
Íme a szépség:







Ma azért a sütési lázamat is csillapítottam ugyanis beszereztem egy 25 db-os süti kiszúró formát (nem az enyém ám anyu vette, de úgysem adom neki vissza Ő nem is szokott sütni:))))). Egy kis csokis kekszet sütöttem. Recept:
14 dkg liszt
10 dkg ráma
5 dkg porcukor
egy evőkanál kakaó
kicsi tej
Összegyúrjuk és fél centisre nyújtjuk kiszaggatjuk és megsütjük. Én tettem bele egy kis mazsolát is nagyon jó lett.






Na és akkor jöjjenek a szép szerszámok amiknek ezeket a kis sütiket köszönhetem:



Na meg köszönöm anyukámnak is, hogy megvette. Szerintem Ő is tudja, hogy soha többet nem látja őket, de mindig kap sütit.
A végére jöjjön egy találós kérdés.
MILYEN FORMA EZ?



Akárhogy is forgatom nem jövők rá, hogy mit ábrázol ez a forma.
Várom a megfejtéseket.
( Szilvi katt.)

4 megjegyzés:

  1. 1: A heJesSirást gyakorolni kéne egy kicsit.
    "többet ne nézek ", "Addig még úgyis megláttok valamit amit megvetetek."
    2: Ha valakit Google reklámra való kattintásra ösztönzöl nem kapsz egy vasat sem.
    Katt ide: https://www.google.com/adsense/v3/localized-terms

    VálaszTörlés
  2. Köszi a segítséget javítottam:))

    VálaszTörlés
  3. Jól néz ki sütő,mikor próbáljuk ki?:))
    Hát a forma fogalmam sincs mi lehet..talán kakukk tojás?:))

    VálaszTörlés
  4. Szilvi hamarosan kipróbáljuk már gyűjtöm a recepteket hozzá.

    VálaszTörlés