Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2010. december 28., kedd

Karácsony

Kicsit elvagyok késve, de idő hiányba szenvedek. Most már egy kicsit több időm van, ezért megmutatom a karácsonyi süteményeimet. Igazi békebeli sütik lettek, még szegény Nagymamám receptjei alapján sütöttem őket, nem volt most semmi új recept, így szeretet Nagyim még közelebb volt hozzánk.




Volt hatlapos, zserbó, vaníliás kifli, hókocka és kókusztekercs. Ha valakit érdekel a recept szóljon és szívesen elküldöm neki. Ja és megsütöttem Keresztlányomnak a Táskatortát, de kép nem készült róla, mert még gyakorolnom kell, azt hittem jobban fog sikerülni.
Egy kép a fánkról, amit én választottam és még Petinek is tetszett.
Ha világít az égő sokkal szebb.
Nem tudom mikor jövők legközelebb ezért minden olvasómnak nagyon Boldog Újévet Kívánok.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon guszták sütik! Tortával mi volt a gond? Szép a karifátok:) Nem jöttök át valamikor?:)

    VálaszTörlés
  2. Majd elmesélem a torta hibáit. :) Ha gondolod át mehetünk itthon vagyunk a héten a holnap este jó nektek?

    VálaszTörlés