Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. október 14., péntek

Leves és saláta

Őszintén megvallva mióta Peti kint dolgozik azóta nagyon keveset főzök. Valamit mindig eszünk Marcival úgy vagyunk vele nekünk jó a melegszendvics vagy ami épp van itthon a hétvégéken meg anyukám vendégszeretetét élvezzük. De tegnap valami megszállt és csináltam rendes vacsit. Gyümölcsleves és vegyes saláta volt.
Gyümölcsleves:
A meggyet cukros vízben megfőztem és kevés tejben elkevertem egy csomag puncs pudingot azzal sűrítettem és jó összeforraltam.
A vegyes saláta:
2 db burgonyát megpucoltam apró kockákra vágtam és két marok borsóval sós vízben megfőztem, addig kikevertem a majonézes cuccot (majonéz, mustár, tejföl, bors ízlés szerint) fel kockáztam egy almát, kettő ecetes uborkát, koktél paradicsomot, kettő virslit, három kemény tojást és mikor burgonya kihűlt mindent a majonézhez kevertem.
Hát ez lett a nagy vacsink, ne gondoljátok, hogy ezt egymás után ettük meg. Mert hülye azért nem vagyok nem akartam egész éjjel a mellékhelyiségben lenni. :))))

4 megjegyzés:

  1. Pont ezt akartam kérdezni! Nagyon guszta mind a kettőt szeretem akár a levest akár a salátát legalább 1 nap kihagyással !:-))

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁ elég volt 1-2 óra kihagyás is :)))

    VálaszTörlés
  3. Hóóó Klaudi!! Ebből a saliból kérek, ha van még. De ha nincs, akkor csinálhatnál nekem :)))

    VálaszTörlés
  4. Sajna már elfogyott! :( De neked István bármikor még éjjel is :)))))

    VálaszTörlés