Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2012. november 18., vasárnap

Nutellás csavart csiga

Kakaós csiga helyett most egy kicsit más. Nutellás csavart csigát csináltam. A recept a jól bevált kelesztett tásztám volt.
0,5 kg liszt
10 dkg olvasztott margarin
1 tojás
1/2 élesztő
2,5 dl tej
pici cukor
Az élesztőt a cukros langyos tejben felfuttattam, a margarint megolvasztottam, majd mindent a lisztbe kevertem a tojással együtt. Duplájára kelesztettem, kinyújtottam, majd a fele tésztát megkentem nutellával a másik felét ráhajtottam és pizzavágóval kb 2 cm csíkokat vágtam. A tésztát óvatosan elkezdtem csavarni, majd csigába hajtani. (azért kell óvatosan csavarni, mert a nutella kifolyik belőle). Sütőpapíros tepsibe raktam őket és előmelegített sütőbe megsütöttem.


4 megjegyzés: