Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2012. december 1., szombat

Csokis csúcs

Őszinte leszek nem is ez a neve az édességnek, hanem négercsók, de a csoki olyan gyorsan megkötött rajt, hogy nem volt ideje végig folyni a masszán. Úgyhogy én elneveztem csoki csúcsnak. Nem szépek, de finomak! Azért megmutatom nektek.
Recept:
60 ml vizet, 16 dkg porcukrot, 2 evőkanál mézet felforralunk. Összekeverünk 2 evőkanál vizet és 1 evőkanál étkezési zselatint. Amikor a szirupot levettük a tűzről hozzáadjuk a zselatint és összekeverjük Langyosra hűtjük. 2 tojásfehérjét félig habbá verjük és a langyos szirupot kanalanként hozzáadjuk, majd kb 10 percig verjük, hogy jó kemény habot kapjunk. Ostyalapot pogácsaszagtóval kiszaggatjuk A habot nyomózsákba rakjuk és az ostyalapokra halmokat nyomunk. A végén olvasztott csokival vonjuk be (rácsra tettem és kanállal öntöttem rá és én úgy képzeltem, hogy majd szépen vég folyik rajt és bevonja az egészet, de nem)

 Ha valaki kedvet kap hozzá kérem írja meg, hogy a csokizás hogy sikerült!!!


1 megjegyzés:

  1. Én lehet, hogy kipróbálom, Anyukámnak készültem valamikor négercsókot készíteni. :)

    VálaszTörlés