Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2010. szeptember 25., szombat

Iskola avató és tortilla chips

Ma volt a gyermekem iskolájának avatása amit bő egy év alatt újítottak fel. Nagyon szép lett. Ez egy nagyon jó alkalom volt, hogy barátnőmmel Szilvivel kivesézzük a közönséget és egy kicsit dumáltunk is, mert ugye egy utcában lakunk de nincs időn egymáshoz menni. Bár már megijesztettem, hogy hozzá költözöm, ha mindig ilyen finomakat süt mint amit a blogjába is reklámoz:))) Tegnap óta tortilla chips gyártás folyik nálunk. Nem győzőm csinálni a fiúk annyira szeretik. Párom még azt sem várja meg, hogy kihűljön még melegen bekajál belőle. Tegnap csak úgy ketchup-al ettük de ma csináltam mellé sajtmártást hát ez valami isteni. Szilvi itt a recept:
10 dkg liszt, ízlés szerint só, víz (lehet még különböző fűszereket is bele tenni pl.: oregánó, pizza fűszerkeverék). Én oregánót és pizza krémet tettem bele. Ez a mennyiség kb. 35 darabhoz elég, tegnap is duplán csináltam na ma már négyszeresre vettem a lisztet. A hozzávalókat összegyúrjuk jó nyújtható tésztát kapunk, utána 1-2 mm vastagra nyújtjuk. Én csíkokat nyújtottam és azt először négyzetre majd háromszögre vágta. A sütés bő olajban kb. 1-1,5 perc, mert hamar megbarnul. Szilvikém sok sikert gondolom te sem csak egy adagot fogsz csinálni.))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése