Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2010. szeptember 23., csütörtök

Kirándulás

Augusztus 8.-án búcsú volt nálunk. Mi gondoltuk nem leszünk ott, inkább a Balaton, gyerekkel búcsúba na inkább nem. Reggel összepakoltunk és irány a Magyar Tenger. Az idő nem jól indult azt hittem ebből ma nem lesz fürdés, de aztán egy nagyon jó napot töltöttünk ott. Először Szigligetire mentünk ahol megnéztük a várromot párom panaszkodott, hogy már megint hegyet mászatok vele, de végül neki is tetszett mikor felülről néztük a vizet az valami csodálatos. Az oda úton még a kocsiba fűteni is kellett, mert majdnem megfagytunk mondtam is ha meglátunk valahol egy olyan helyet ahol lehet pulcsit venni én leszek az első aki odamegy.:)
A gyerekek nagyon élvezték. Kicsi fiam rettentően szereti ha fényképezik ellenben velem így történt az, hogy rólam talán három kép ha készült. Velünk volt még a keresztlányom is.
Megnéztünk mindent amit lehetett. Jó egy órát elvoltunk. Mire leértünk kezdett ébredezni a környék pakoltak az árusok és ugye nekünk mindegyikhez oda kellett menni, mindent meg kell nézni, és az idő is kegyes lett mert olyan melegbe mentünk lefele. Na akkor irány a part. Először Györökre indultunk, mert mi mindig oda járunk, de ha már itt vagyunk megnéztük a szigligeti strandot is. Nem csalódtunk nagyon szép volt.
Nagyon jól éreztük magunkat. Párom jól el is égett, de én hiába mondtam neki, hogy ne legyen egész nap az tűző napon. Szerintetek hallgatott rám? Haha így járt.:) Mondta is, hogy én nem figyeltem rá kellően.:( A gyerekeket úgy kellett kiimádkozni a vízből, mert már a szájuk lila volt annyira fáztak. Kis keresztlányom igazi vízi manó na de a Marci. Az egész part Őt hallgatta ha a vízbe ment, ami bő fél óra alatt sikerült is neki, de bent már nem volt gond.
Összességében nagyon jó nap volt jövőre ismét elmegyünk. Nem utolsó sorba nem került annyiba mint ha a búcsúba maradunk.
Még pár kép a várnál:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése