Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. október 16., vasárnap

Segítséget szeretnék kérni!

Peti hat hét után talán szerdán hazajön Németországból és szeretném meglepni valami finommal. Arra gondoltam, hogy mivel szereti a krémes gyümölcsös dolgokat csinálok neki gyümölcsös krémes kosárkát. Abba kérném a segítségeteket, hogy ha a hulala tejszínbe gyümölcs joghurtot keverek bele nem fog-e nagyon híg, folyós lenni a krém?  Sajnos a boltunkban nem lehet mirelit gyümölcsöt venni, ezért gondoltam a joghurtra. Előre is köszönöm mindenkinek aki segít! :)) Csipkerózsikának üzenem készüljön a párna!!!

3 megjegyzés:

  1. Szia Klaudia! Én szoktam ilyen joghurttortát csinálni, amiben van hulala is. Itt a recept, szerintem mindenképp tegyél hozzá zselatint: http://azenszakacskonyvem.blogspot.com/2011/07/barackos-joghurtos-torta.html Kíváncsian várom a végeredményt! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Zselatin-fix a megoldás, azt mindenképpen tegyél bele. Joghurttortát én is szoktam készíteni, de ha krémszerűre szeretnéd az arány 3 dl joghurt, 2dl tejszín és 1 csom zselatin-fix.

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok a segítséget! Akkor is kell bele zselatin, ha a kosárformát akarom vele megtölteni?

    VálaszTörlés