Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. december 3., szombat

Torta

Keresztlányomnak készítettem tortát 12. szülinapjára. A siker az garantált volt :))) Nagyon tetszett mindenkinek, én azért a díszítéssel  nem voltam megelégedve, mert hát lehetett volna egy kicsit színesebb is, de hát miért lett volna pont itthon más színezékem, mint kék és zöld azt meg nem akartam használni. Így lett a torta egy kicsit kifinomultabb. A recept a szokásos, amit Marci tortájánál is alkalmaztam.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép tortát készítettél ! Az ünnepeltnek utólag is boldog szülinapot kívánok.

    VálaszTörlés
  2. Ez a torta gyönyörű lett! Nagyon tetszik!
    Sosem láttam még ilyen gyertyát....hol lehet kapni?:)

    VálaszTörlés
  3. Éva: köszi szépen megmondom neki!
    Lora: nálunk a 100 forintosban lehet venni 400 ft-ért van még virág alakú is, de sajna az most neki nem volt. :)

    VálaszTörlés