Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. május 8., vasárnap

Torta

Hát eljött az idő,hogy kipróbáljam a fondantos tortát. Marcinak a szülinapi bulijába sütöttem. Nem lett a legjobb a díszítés, de a gyerekek körébe nagy sikert aratott.
A torta alapja 3 db 3 tojásos piskóta a középső kakaós. A krém 0,5 l hulala, 1 csomag vaníliás puding 3 deci tejben, 4 ek. cukorral megfőzve, és egy doboz erdei vegyes gyümölcs. A pudingot megfőztem és kevergetés mellett kihűtöttem, azért kell kevergetni, hogy nehogy összecsomósodjon. Erre a feladatra pont kapóra jött Peti! :) Addig én a tejszínt kemény habbá vertem és a gyümölcsöt lecsöpögtettem. Mikor a puding kihűlt óvatosan összekeverem a tejszínnel és a végén a gyümölcsöt. Ezzel megtöltöttem a piskótát. Majd kikevertem a fondant alá a vajkrémet (10 dkg puha vaj, 25 dkg porcukor), vékonyan bekentem vele a tortát és bevontam Kiskukta fondantjával. A figurát a tortán drága barátosnőm Szilvi készítette. Hálás köszönet a segítségért!!! És akkor a képek!!!











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése