Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2013. február 28., csütörtök

Epres bonbon

Hát én is neki álltam bonbonozni :) A formákat még a Jézuska hozta és úgy gondoltam ma kipróbálom őket, úgyis közeleg a nőnap és Marci osztálytársainak (lányoknak) akar kedveskedni egy kis bonbonnal. Muszáj volt előtte próbát tartani. :) Van még mit javítani a technikámon, mondjuk vastagabb csoki kell az oldalakhoz, mert könnyen törik, de a lényeg, hogy finom.
Recept:
2 tábla tej csoki (nem szeretjük az étcsokit )
1 kis pohár epres joghurt
2 teáskanál étkezési zselatin
1 dl víz
 A csoki felolvasztottam (nem mértem hőfokot), ecsettel kikentem a szilikonos formát és ment a hűtőbe. Amíg a csoki dermedt elkészítettem a tölteléket  a zselatin a vízbe feloldottam és felmelegítettem, majd langyosan a joghurthoz adtam és összekevertem (itt még egy kicsit folyékony), majd megtöltöttem vele a bonbonokat, újra hűtés. A csokit újra olvasztottam és a végén a lezártam vele a bonbonokat. És íme így sikerültek első bonbonjaim. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése