Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2013. február 4., hétfő

Trükkös szelet

Ez a recept úgy született, hogy múlt héten a boltban láttam egy újságot. Megnézetem a címlapon szerepelő süti nevét ami Trükkös trifle szelet volt. Gondoltam majd a neten rá keresek a receptre, de ilyen néven nem találtam semmit, így hát a saját elképzelésem szerint csináltam meg ezt a sütit. Azt azért megjegyeztem, hogy milyen rétegek vannak bent. Tehát a recept:
Zselés réteg:
3 csomag torta zselét megcsináltam a leírás szeint, mikor kicsit hűlt belekevertem 25 dkg ribizlit, majd egy folpackal bélelt tepsibe öntöttem és jól kihűtöttem.
Piskóta:
5 tojásfehérjét kemény habbá vertem, majd 5 evőkanál porcukorral ismét kevertem. Az 5 tojássárgáját egyesével hozzáadtam. Végül belekevertem 5 evőkanál lisztet és 1 csomag sütőport. Sütőpapírral bélelt tepsibe sütöttem. Mikor a piskóta kihűlt tálcára borítottam és ráraktam a gyümölcsös zselét.
Pudingos krém:
2 csomag vanília pudingot 5 dl tejet és 6 evőkanál cukrot összekevertem és felfőztem. Mikor kihűlt rásimítottam a zselére.
Teteje:
2 dl hulala.
Mikor minden réteg kész mehet is s hűtőbe.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése