Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2014. január 18., szombat

Fánk

Hát egy kicsit elhanyagoltam a blogomat :( Most hoztam nektek egy kis fánkot:

Fánk:
50 dkg liszt
5 dkg élesztő
5 dkg margarin
2 db tojássárga
3 dl tej
1 csipet só
2 ek porcukor
olaj a sütéshez
A lisztet, porcukrot, a tojássárgát a keverő tálba tettem, majd hozzáadtam a tejben felfuttatott élesztőt és összedagasztottam a robotgéppel, mikor összeállt hozzáadtam az olvasztott vajat. Fél óra múlva kicsit még kézzel is dagasztottam, majd kelesztőtálba duplájára kelesztettem. Kb. 2 cm vastagra nyújtottam, majd kiszaggattam kicsi pihentetés után forró olajban kisütöttem az első oldalát fedő alatt a másodikat fedő nélkül, a végén porcukorral megszórtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése