Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. március 22., kedd

Mozgás hiány

Soha nem hittem volna, hogy én egyszer úgy érezzem, nekem hiányzik a mozgás. Mint már írtam a múlt héten nem volt aerobik. Ma eljutottam arra a szintre, hogy valamit mozognom kell. Úgy indultam haza a munkából, ma úgysem kell főznöm, tehát elmegyek Marcival futni. Haza fele találkoztam Szilvivel és sétáltam vele hazáig. Nagyon meglepett a dolog. hogy Szilvit gyalogolni látom, mert ismeretes Ő még három háznyi távolságot is kocsival tesz meg :))) Bocsi Barátosném nem hagyhattam ki.:))) Szóval haza sétáltunk. ragyogóan sütött a nap jó volt a levegőn lenni. Haza érés után azért pihiztem egy kicsit és kérdeztem Marcit nincs-e kedve futni jönni velem. Nagyon lelkes volt meg is lepet a hozzáállása. Pihi után gyors átöltözés, telefonon beállítani a zenelejátszót és már indultunk is. Nem nagy távot tettünk meg három utcát futottunk körbe, de ez kifejezetten jól esett. Holnap is szeretnék menni csak még nem tudom hogy összeegyeztetni az angollal, lehet oda is bicajjal kéne menni? Meglátjuk.

1 megjegyzés:

  1. Semmi gond, Istitől tanultam 5 m-nél hosszabb távot csak kocsival teszünk meg..:))

    VálaszTörlés