Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. március 28., hétfő

Kiakadtam!

Kiakadtam, és ez az én drága kisfiamnak és az ő matek tudásának köszönhető. Ma dolgozatot írtak matekból és természetes, hogy nem úgy sikerült neki ahogy azt én elvártam volna. Megérteném, ha nem járna korrepetálásra és ráadásul két tanárhoz is és még én is gyakoroltam vele, de így sem jött össze neki. Ja és még meg is magyarázza, hogy az nem is az ő hibája, hanem a tanáré, mert nehéz feladatot adott neki. Nálatok is az van, hogy " de az övé rosszabb lett" (övé= osztálytárs), na ezzel a mondatával aztán tényleg ki hozz a békés természetemből, kit érdekel, hogy másoké hányas lett? engem csak az én gyerekem jegyei érdekelnek.  Nem szeretném, ha leromlana az átlaga ami félévkor 4,2 volt. Na sikerült kiírni magamból a mérget. Milyen jó, hogy van a blogom!

3 megjegyzés:

  1. Nyugi, nincs hozzá érzéke, nem tehet róla, max egy bizonyos szintig javíthatjátok..:)

    VálaszTörlés
  2. Így van, ahogy Csipke is írta! Tudod én is így voltam a fiammal, aztán egyszer rémálmában azt mondta, hogy: négyes, csak négyes, ne haragudj!
    Rájöttem, hogy ez csak nekem szólhatott és soha többet nem piszkáltam (legalábbis csak normál keretek között). Persze a jegye nem javult, de legalább már nem stresszelt tőlem.(remélem):-)

    VálaszTörlés