Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. március 1., kedd

Vegyes

Mert azért nem tétlenkedtem ám.




Ez nálunk olyan gyors nasi filmezéshez.
Sajtos rúd recept.
1 csomag bolti leveles tészta. Kinyújtani, tojással megkenni, sajttal megszórni, felvágni és megsütni. Gyors és finom.





TÉSZTASALÁTA
1 csomag tészta
20 dkg csirke vagy pulyka mellet apró kockára vágunk, és olajon megpirítjuk, sózzuk, borsozzuk, és egy kevés oregánóval megszórjuk.
20 dkg sajt
Uborka
Paradicsom
Paprika
Lila hagyma
Ezeket is apró kockára vágjuk.
A tésztát kifőzzük sós vízben, majd leszűrjük.
A nagy tejföl
1 kis tubus majonéz
1 kis kanál mustár
Kevés oregánó
Az egészet összekeverjük és lehűtjük.
Bevásárláskor összekevertem a receptet egy másik hidegtáléval és én nem húst hanem gépsonkát vettem, azt kockáztam bele (természetesen azt nem kell  pirítani) de így is finom lett. Az 1 csomag tésztából hatalmas adag lett.

Pontos receptet ehhez sajna nem tudok, mert én a kelt tészta hozzávalóit szemmértékkel mérem.
Na a végére egy kis tavasz kinyílt a jácintom.






További szép napot mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése