Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. május 11., szerda

Kirándulás

Marci ma Ausztriába volt jutalom kiránduláson. Az iskolának Bécsújhelyen van egy testvér iskolája és most mentek hozzájuk és egy kis várom látogatásra.Ki lett választva a magyar és a környezet tanulmánya miatt. (dagad a mellem ám!!!:))))) Ma reggel indultak és délután 1/2 6 körül értek haza. Csomagoltam neki kaját üdítőt bőven, de úgy ahogy volt vissza is hozta őket, kaptak kaját. Adtam neki költőpénzt, hozzátettem, hogy nem kell ám azt mind elkölteni, és próbáltam rávezetni, hogy az euro az nem forint, úgyhogy számoljon mielőtt megvesz valamit. Azt mondanom sem kell, hogy egy nagy táska édességgel jött haza. Mindenkinek hozott valamit amiről tudta, hogy azt szeretjük. De a lényeg még csak most jön. Mióta hazaért azóta 39 fokos lázzal és elmondása szerint örült fejfájással nyomja szegényem az ágyat. Kérdeztem, hogy mennyit volt napon én napszúrásra gondolok. Gyors hűtőfürdés és nyomás az ágy, ahol szerencsére kiverte a víz és most már egy kicsit jobban van már csak 37,3 a hőmérséklete. Én mindig úgy tudtam, hallottam, hogy ha valaki lázas azt jól be kell takarni, hogy a víz had verje ki, de a neten utána néztem a magas láznak és ott olvastam, hogy nem szabad nagyon betakarózni, hanem csak egy vékony lepedővel kell takarózni. A jó pap is holtig tanul.   Remélem holnapra elmúlik minden nyűgje.

A másik dolog, hogy sajnos Főzőmasina nem jelentkezett a nyereményért, ezért a hétvégén újra sorolok! A nyertes nevével majd jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése