Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. május 30., hétfő

Függő lettem :)))

Bevallom sorozat függő lettem. A sorozat nem ás, mint a TV2 Seherezádé című filmje. Nem nagyon rajongok a sorozatokért, de ez valamiért nagyon megfogott. Mikor ez megy a tévében egyszerűen kizárom a külvilágot, csúnyán hangzik és nem szép tőlem, de az sem érdekel ilyenkor ha valamelyik fiú éhes. Na szép anya lehetek! :)) Ha van egy kis reklám akkor gyorsan kimegyek a konyhába és csinálok valamit, de a kezdésre már vissza a szobába. Peti mondta is, hogy milyen jó lenne ha hosszabb reklámok lennének, mert Ő éhen hal. De az meg sem fordul a fejében, hogy csináljon magának valamit. Most először nem bánom, ha elmarad az angol vagy az aerobik. :))) De nem kell ám elítélni, mert  fél hét után megyek és adok kaját a családnak.
Más: Ma este 7 órakor ZUMBA Fitnesz megbeszélés lesz, na ezt Szilvi barátném ajánlotta. Utána néztem egy videó megosztón és hát tetszik-tetszik, de hogy fogom én ezt bírni. Sokkal intenzívebb, mint az aerobik, na mindegy majd meglátjuk. Nem adjuk fel mindent a fogyásért. :))) Már megint hanyagolom a családot! :)))

4 megjegyzés:

  1. Ó nem vagy egyedül, :-) így jártam én is csak éppen a 7 bűn című sorozattal:-)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen vagyunk szerintem is egypáran:))) Csak sokan ne vallják be:)))))

    VálaszTörlés
  3. Édeslányom! Lassan olyan leszel mint a nádszál, annyit ugrálsz:))

    VálaszTörlés
  4. Remélem is!! :))De attól nem félek. :(

    VálaszTörlés