Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. június 2., csütörtök

Kókuszgolyó

Ez a hét a család kényeztetéséről szól. Tegnap este kókuszgolyót csináltam nekik, pedig még este angolra is mentem.
Recept:
4 tojást habosra kevertem , majd hozzátettem 10 dkg porcukrot és 1 csomag vaníliás cukrot, ezt még kevertem kb. 5 percig. Kimértem 10 dkg lisztet, 2 dkg kakaót és 1 csapott kávéskanál sütőport, majd ezeket a tojáshoz kevertem. A tepsit kibéleltem sütőpapírral és a masszát beleöntöttem. Előmelegített sütőbe megsütöttem. Ha kihűlt összemorzsoljuk a piskótát és 10 dkg olvasztott csokival és 10 dkg lekvárral összekeverjük, majd hűtőben pihentetjük (az 1 óra angol erre pont jó volt). Pihentetés után kis golyókat formálunk belőle és kókuszba vagy színes cukor darába forgatjuk. Nagyon finom!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése