Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. június 1., szerda

Tortilla tekercs

Tegnap este a fiúk kedvében jártam, vagy csak a lelkiismeretem akartam könnyíteni, hogy hanyagolom őket nem tudom, de ezen apróból született meg a Tortilla tekercsem.







Mondanom sem kell, hogy mennyire örültek neki. Na azért Peti azt mondta, hogy ő nem nagyon szereti, mert egyszer evett és az nem ízlett neki. Ahhoz képest 3 tekercset evett meg, ja és még fogyózik is.:))) Végül is elfogyott mind.
Recept:
30 dkg liszt
1 teáskanál só
1/2 cs. sütőpor
langyos víz.
A hozzávalókat egy tálba tesszük és a langyos vizet lassan adagolva egy lágy tésztát gyúrunk belőle. 15 percig letakarva pihentetni kell. Az eredeti recept (nem tudom honnan kaptam) azt írja, hogy 12 részre kell osztani, (naná hogy nekem soha nem jön ki az az adag amit ír!) Nekem 8 kis cipóm lett, kinyújtottam bőven lisztezett deszkán 1 mm vékonyra és száraz teflonserpenyőben megsütöttem. Nem kell sokáig sütni, mert akkor megszárad és nem lehet tekerni, elfog törni. Addig sütjük amíg kis barna pöttyöket látunk. A lényeg, hogy mindig alufólia alatt legyen amíg nem esszük meg. A tölteléket mindenki fantáziájára bízom ki, hogy szereti, én grill fűszeres csirkét, jégsalátát, paradicsomot, sajtot tettem bele és felcsavarás előtt meglocsoltam 1000 sziget salátaöntettel. Sajnos az uborka most kimaradt belőle!!:((
Egészségetekre! További szép napot!

1 megjegyzés: