Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. augusztus 18., csütörtök

Cukkinis tócsni

Hát tudom, hogy most nem ezt a bejegyzést vártátok tőlem, de sajna a fogyókúra kifogott rajtam. És mindennek az oka a gyümölcs. Alapból sem eszem túl sokat belőle, valahogy nincs is igazán kedvencem Peti szokta is mondani, hogy egész évben nem eszek meg 1 kg gyümit, de nem tehetek róla. Szóval a gyümölcs láttán olyan savam lett, hogy gondoltam inkább szenvedjek a plusz kilóktól, mint a savtól. Akkor vissza a címhez: Kedden este vacsira csináltam cukkinis tócsnit és bundázott húst. Nagyon guszta és finom is volt. Szóltam fiúknak, hogy kész a vacsi, olyan jó ízűen ették a tócsnit, hogy öröm volt nézni (nem szeretik a cukkinit) Peti mondta, hogy finom csak kicsit most lágyabban csináltam, mint múltkor. Marci is ette csak neki meg kissé édeskés volt. Mondom nekik, hogy ez nem is krumpliból van, hanem cukkiniből látni kellett volna az arcukat fintorogtak, mondták, hogy ők ezt nem is szeretik :)) Haha de megették!!! :)))

2 megjegyzés: