Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. augusztus 1., hétfő

Érdekesség

Ma a boltban vásároltam majorannát és otthon nem tudom miért, de tüzetesebben elolvastam. Na akkor csodálkoztam egy nagyot a MAGYAR TERMÉK származási helye EGYIPTOM!!! Gyors fényképezés ezt meg kell veletek osztanom! Íme:

Most akkor nem is Magyar a Magyar termék? És még akkor minden reklám arról szól, hogy vegyél Magyar terméket! Röhej!!! Attól lesz Magyar termék, hogy Egyiptomból behozzák és itt nálunk lemorzsolják és csomagolják? Én úgy tudtam az az igazi Magyar termék amit itthon is termelnek.

3 megjegyzés:

  1. Hát ez nem újdonság. Sapa egyik éven az egyik nagy szerbiai paprikaszárító cégnél dolgozott, kis főkolomposként. Tudod hova vitték tőlük a szerbiában termelt, szárított és őrölt paprikát??? Szegedre és Kalocsára, ahol szépen becsomagolták az előre legyártott magyar termékes csomagolásba...
    A hátuljára nyomott számból fel lehet ismerni,hogy valójában honnan is származik a benne lévő tartalom. Persze ezt csak azok tudják, akik ....

    VálaszTörlés
  2. Hát ezért tartunk itt ahol tartunk :) Miért kell eladni külföldre? Gondolom utána meg drágábban visszavásároljuk.

    VálaszTörlés