Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. augusztus 27., szombat

Mézes szezámmagos lapocska

Ezt fini édességet a Lidl-ben vettem és nagyon ízlett. Gondoltam majd ha legközelebb megyek majd többet veszek, és akkor tegnap este néztem a TV Paprikát ahol Jamie Oliver pont ilyent csinált. Gyors hozzávaló összeírás és így ma nálam is megszületett.
Recept:
125g kristálycukor
2,5 evőkanál méz
2 evőkanál víz
ezeket egy edényben összemelegítjük, majd addig főzzük míg aranybarna nem lesz. Tűzről levéve belekeverünk 50 g szezámmagot, alaposan összekeverjük. Alufóliára öntjük és elsimítjuk. Mikor teljesen kihűlt (megdermedt) összetörjük és fedeles dobozba rakjuk.

Itt még a száradás stádiumában van. Naná, hogy belecsíptem nem bírtam megvárni míg teljesen megdermed nekem bele kellett kóstolnom. :))

2 megjegyzés: