Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2012. február 11., szombat

Mindenes

Ismét egy vegyes bejegyzés. Megint sikerült egy napra sűrítenem mindent. Csináltam töltött krumplit brokkolis szósszal, kókuszgolyót, kenyeret. Nem volt egyik sem időigényes, de azért sikerült magam megint lefárasztani.
  Töltött krumpli brokkoli szósszal:
A krumplit (6db) héjában megfőztem, majd mikor kihűt megpucoltam ketté vágtam és a közepét kanállal kikapartam. A töltelékhez 15 dkg gépsonkát apró kockákra vágtam hozzátettem egy krémsajtot és krumplik kikapart belsejét, majd villával összekevertem. Ezzel megtöltöttem a krumplit, a tetejére reszelt sajtot szórtam és addig sütöttem amíg a sajt meg nem pirult. A brokkolis szószhoz megfőztem fél zacskó (kb.: 10-15 dkg) brokkolit, mikor kész leszűrtem és villával összetörtem, egy kis pohár tejföllel, reszelt sajttal, örölt borssal összekevertem. A fentiek szerint tálaltam.
Kókusz golyó: recept ITT





A kétórás kenyér receptjét Urban Eve-nél találtam.
Én eddig nagyon sok kenyér receptet próbáltam már amiket részben meg is mutattam nektek, de az összes közül ez ízlett a családnak a legjobban, még másnap is nagyon finom és puha volt, sőt nem is morzsolódott. Most csak felét csináltam, mint amennyit az eredeti recept ír, gondoltam ha nem ízlik nekik csak keveset keljen kidobni, de még kevés is lett. Na majd legközelebb, amire nem is kell sokat várni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése