Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2012. február 3., péntek

Lehet....

Ezt a bejegyzést az egyik közösségi portálon találtam, gondoltam meg osztom veletek. Szerintem nagyon sokan így vagyunk vele:
"Lehet, hogy néha rossz anya vagyok,
mert: néha kiabálok,
mert: türelmetlen vagyok,
... mert: megszidom a gyermeket, ha olyat tesz amit nem lehet,
mert: néha meglegyintem a kezét ,hogy tudja tilos a piros,
... igen lehet, hogy néha rossz anya vagyok!
DE! egy biztos, ami a szívemből jön
én vagyok: a legboldogabb, mert megszületett,
én vagyok: a legjobb barátja, én vagyok a pajtása
én vagyok: aki fent van vele éjszaka, mert beteg
én vagyok: aki eteti ha éhes, itatja ha szomjas
én vagyok: aki sír ha lázas
én vagyok: aki mindenét odaadná érte
én vagyok: aki mindent eldobna magától csak sose veszítse el!
Igen!
Én vagyok a legboldogabb anya mert csodálatos gyermekem van, aki a legfontosabb mindennél, akinek a mosolya kacagásra késztet és közben sírok, én vagyok a legboldogabb mert van nekem, Ő a mindenem, még akkor is ha olykor összeveszünk, Ő a legcsodálatosabb az egész életemben!!!" ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése