Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. április 26., kedd

Életjel

Nem tűntem el csak ez az ünnep teljesen kifárasztott. Takarítás, sütés, főzés. Amúgy jól teltek a húsvét szép volt az idő. Voltunk Sárváron kirándulni, megnéztük a várat és a városházánál ettünk egy fagyit közben meg harangjátékot hallgatunk, ami nagyon-nagyon szép volt. Képeket nem csináltam pedig nálam volt a gép, de valahogy nem volt kedvem a táskámból elővenni, mert már itthon is alig tudtam belegyömöszölni kellene egy nagyobb táska (az illetékes vette a célzást???). Szóval jó volt minden.
Nyáron meglátogatjuk Peti unokatestvéreit és gondoltuk útba ejtenénk Egert. Ha valamelyik kedves olvasóm arra lakik legyen szíves ajánlani nekünk szállást és mit érdemes megnézni Egerben vagy a környékén. Már olvasgattam a neten is de jobban szeretem a személyes tapasztalatokat, mert hát az ember az ír a netre amit csak akar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése