Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. július 5., kedd

Személyiségteszt

A net-en böngészve találtam rá egy oldalra, ahol személyiségtesztet lehet csinálni. Amit rólam ír vagyis a személyiségemről hát nem is tudom van bent sok igazság. Íme a teszt eredménye rólam:

Csendes, komoly; alapossága és megbízhatósága sikerre viszi. Gyakorlatias, két lábbal jár a földön és felelősségteljes. Döntéseit a logikára bízza, tervei megvalósításában pedig következetes. Örömét leli a dolgok megszervezésében: otthonát, munkáját, egész életét rendben szereti tudni. Nagyra értékeli a hagyományokat és a hűséget.

Aki ismer lehet úgyis tudja milyen vagyok. :)
A tesztet itt találod: KATT

2 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó, azt hiszem én is magamra ismertem! Köszi, hogy megosztottad velünk! :)

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit! Látom nem vagyok egyedül a jósággal.:)))

    VálaszTörlés