Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. július 25., hétfő

Bonyodalom a szemüveggel

Történt, hogy kicsi fiam rövidlátó (na nem az ételből lát rövidet, amit adok neki, mint Bendegúz) lett és sajna szemüveg kellett neki. Kis városunkban van egy ismerős csaj (Viki) aki az egyik bevárásárló központ Optikájában dolgozik. Kértem tőle időpontot egy szemvizsgálatra (nagyon aranyos volt a doktornéni). Tudni kell. hogy ott dolgozik az egyik unokatesóm is, akivel nem vagyunk még köszönő viszonyban sem. Na megyek időpontra mondtam csak arra adjon időpontot mikor ő van bent. Megtörtént. megyünk szemvizsgálatra amin kiderült, hogy Marcinak bizony szemüveg kell. Hát akkor nosza keret keresgélés mi áll jól neki és ami a legfontosabb Marcinak is tetsszen. Viki mondja, hogy had Marci válaszon, mert ha nem tetszik neki nem fogja hordani. Oké keret megvan. Megrendelőt kitöltötte Viki és mondja, hogy ő a következő héten szabin lesz csak az undoktesó lesz bent. Na akkor ne is telefonáljon csak küldjön sms-t majd Peti bemegy a szemüvegért, Őt úgysem ismeri. És akkor itt jön a vicc. Két hét után telefonálok Vikinek és kérdezem, hogy kész van-e már a szemüveg? Mondja, hogy már rég kész van csak undoktesó kijelentette, hogy ő bizony nekem nem fog szólni. Hát az ideg az szét vetett, mi sz, hogy nem szól ki ő, hogy a gyerekkel kicseszik aki az ég világon nem tehet semmiről! Mondtam lesz ennek még folytatása! A végén még engem cseszett le, hogy én nem látok bele az üzlet menetbe! Na az tény de legalább nem mondta volna, hogy ő bizony nem fog szólni, meg annyira hülye én sem vagyok, hogy egy egyszerű szemüveg két hét alatt készül el. Fúúú most megint kimérgelődtem magam. De jól is eset, hogy elmondhattam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése