Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. szeptember 4., vasárnap

5. osztály

Bizony Marcika 5. osztályos lett. Nagyon elrepült az idő. (Emlékszem mikor először vittem oviba úgy vakarták le rólam annyira sírt, most meg lassan itt lesz a pályaválasztás, a csajok és a disco. Nem sokára majd nyaggat a jogsi és a kocsi miatt. Jobb volt mikor még picike volt. Most már nem lehet az osztálytársai előtt puszit adni neki, mert az ciki és már csak itthon Marcika, máshol Marci nem tudom miért, de a Marcellt nem szereti. :)) ) Új osztályfőnök, új tanárok, új tantárgyak. Remélem könnyedén veszi az akadályokat itt is, mint alsóban. Ebben a tanévben kezdik a második idegennyelvet, ami Marcinak a német, eddig az angolt tanulta. Most az angolból heti 4 németből heti 2 óra lesz neki. Most jönnek csak igazán vele a gondok. Nagyon megváltozott korán nagyfiú lett. Vannak olyan rigolyái, hogy szerintem még egy nőt is túltesz. A fürdőben több időt tölt, mint Peti és én. De valahol meg olyan büszke vagyok rá Ő az én nagy fiam. :)) Még egy dolog történt velünk, Peti szombaton indult Németországba dolgozni, hát nagyon hiányzik!!! Nem gondoltam volna,hogy ilyen nehéz lesz nélküle, mikor itthon volt mindig arra gondoltam milyen jó lesz egy kicsit egyedül de nem jó. Sosem lesz október mikor haza jön.

3 megjegyzés: