Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. szeptember 14., szerda

Kürtöskalács

Életem első kürtöskalácsa ma megszületett nem lett a legszebb, de az enyém :)))





Az volt a legnagyobb gondom vele, hogy a cukor nem olvadt meg rajt akárhogy locsoltam vízzel. Na nem baj ez nem marad így, mert addig kísérletezem vele amíg nem fog sikerülni a cukor rajt.
Receptet  itt találtam, annyit változtattam rajt, hogy én friss élesztővel csináltam és bele reszeltem egy citrom héját. Ez megint a ronda, de finom kategóriában tartozik nálam. Lehet összefogom gyűjteni ennek a kategóriának a receptjeit! :))) Ja a kép nem a legjobb igaziból kicsit barnábbak lettek a kalácsok.

2 megjegyzés:

  1. Olajjal kell csöpögtetni, attól pirul meg, igaz mi szenen szoktuk sütni.

    VálaszTörlés
  2. Az íze nagyon fini lett, kérem szépen a receptet:))

    VálaszTörlés