Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2012. január 21., szombat

Csodapalacsinta

Csodapalacsintát csináltam tegnap, kicsit másképp, mint az eredeti recept, de szerintem és a család szerint is remekül sikerült.
Az eredeti receptet itt találod. Az én receptem a következő:
A babapiskótát (kb. 15db) én a meggylevébe áztattam be, majd leraktam a folpackkal bélelt tortaformába. Főztem egy csomag vanília pudingot 4 dl tejjel és 3 evőkanál cukorral, majd forrón a babpiskótára öntöttem. A kakaós palacsintát (kb. 18 db) csiga alakban raktam a pudingra, majd a második csomag vanília pudingot is megfőztem az előbbiek szerint és forrón a palacsintára öntöttem. Majd a meggybefőttel kiraktam a tetejét. Mikor kihűlt a hűtőbe pihent egy éjszaka.




Nagyon-nagyon finom, szerintem jól is néz ki (egy kis fényezés :)))
A következő finomság (kókuszcsók) a fánknál megmaradt tojásfehérjéből készült. A Tojásfehérjét lemértem, ahány deka annyi deka porcukrot és kókuszt mértem ki. A tojásfehérjét egy csipet sóval kemény habbá vertem majd fokozatosan adtam hozzá a porcukrot, mikor már nagyon kemény és fényes lett hozzáadtam a kókuszt és 2 dkg étkezési keményítőt. Óvatosan a habba kevertem. A sütőt előmelegítettem, a tepsit kibéleltem sütőpapírral majd nyomózsákkal kis halmocskákat nyomtam. A sütőt kis fokozatra kapcsoltam, 20 percet sült, de az ajtót fakanállal kitámasztottam majd még egy órát a lekapcsolt sütőben szárítottam.
Még egy kis fényezés ez is nagyon finom lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése