Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2012. január 29., vasárnap

Hétvége

Ez a hétvége sem telt sütés nélkül csak sajna most képeket nem csináltam, és most meg nincs már miről! :))) Pénteken őznyelvet sütöttem, egyszerű de szerintem hanyagolható süti.
Recept:
1 csomag leveles tésztát kinyújtottam és pogácsa szaggatóval kiszaggattam és a köröket kinyújtotta majd kristálycukorba nyomkodtam az egyik felét és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam és addig sütöttem amíg a cukor meg nem barnult rajt, majd mikor kihűt összeragasztottam  (lekvár, nutella). Mindenki ízlés szerint töltheti. Nem volt rossz, de ritkán fogom csinálni. Ma pudingos meggyes piskótát csináltam.
Recept:
Nagyim piskótája ( ahány tojás annyiszor 4 dkg liszt, cukor, és annyiszor 3 kanál forróvíz,1 cs sütőpor). 1 csomag vanília pudingot megfőztem 4 dl tejben 3 evőkanál cukorral, majd mikor kihűlt kanállal a piskótába szaggattam, a tetejét kiraktam meggyel és előmelegített sütőben készre sütöttem. A pudingtól egy kicsit lágyabb lett, de annál finomabb. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése