Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. január 28., péntek

Fahéjas sajtos pogácsa

Na nehogy azt higgyétek, hogy elment az eszem, nem én csináltam ilyen. Ma reggel voltam kisvárosunk pékségében. Ott volt "szerencsém" venni. Hát én még ilyen rosszat nem ettem! Sima sajtos pogit kértem még jó hogy vigyázok a vonalaimra és csak 4 db-ot vettem. Neki állok délelőtt elmajszolni és már az illata gyanús volt, de az első harapás eldöntött mindent, hogy lehet a sajtos poginak fahéjas íze? Soha többet!

4 megjegyzés:

  1. Hehehe biztos el cs...te a pék kislány. Tuti szerelmes. :)))

    VálaszTörlés
  2. Akkor sósnak kellett volna lenni:))))

    VálaszTörlés
  3. A mai modern kapitalista világba semmi sem lehetetlen. Biztos mellé nyúlt. Szerencse nem volt a közelbe menta levél. Lehetett volna mentolos pogi is. :))

    VálaszTörlés