Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. január 20., csütörtök

Zsemle

Tegnap zsemlét sütöttem. Hát van még hova fejlődnöm ezen a téren. Képet azt nem készítettem róla nem tartozik a büszkeségeim közé. Este mondtam Petinek kóstolja meg, de nem szánta rá magát, azt mondta neki nagyon jó a bolti is. Marci  nagy duzzogva (nem akart megsérteni) elvitte ma a suliba. Na szóval mindent a recept alapján csináltam, de nagyon tömör volt, és nem puffadt meg annyira, pedig kidagasztottam rendese. Az ízével nem volt semmi gond bár én nem tettem bele annyi cukrot amennyit írt, inkább egy kicsit több sót. Lehet a szárított élesztő? Én nem szoktam használni jobban szeretem a friss élesztőt. De azért nem adom fel próbálkozom még vele csak most friss élesztővel, ha sikerül jöhet a kép is. 

2 megjegyzés:

  1. Helló!
    Ha hoztál volna belőle, Én szívesen megkóstoltam volna. :)

    VálaszTörlés
  2. Te drága! :)) Nem az ízével volt gond, hanem a kinézetével:(

    VálaszTörlés