Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. január 6., csütörtök

Krokodil

Ma ebédre "krokodilt" csináltam, na nem valódit hanem krokodil formájú tésztát. A receptet innen néztem:
http://liliom.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=471924 . Én 3 fajta felvágottat, szalonnát, főtt tojást és végül reszelt sajtot raktam bele. Minden hozzávalót apró kockára vágtam és rétegezve töltöttem a krokit. De meglehet tölteni ízlés szerint aki amivel akarja.
Hát így néz ki:
Egy kicsit rövid lett a farka, de nem mertem nagyobbra nyújtani, mert így is kicsi volt a tepsi, azt meg nem akartam, hogy a közepén össze ragadjanak, mert a sütőbe még kell. Mindenkinek nagyon ízlett. Nem bonyolult megcsinálni, és nagyon finom is.

Ja és az ígért szilveszteri kép(ek).




Mivel drága Szilvi nem szóltál és a hallgatás beleegyezés így felkerültek a képek, amik nem is rosszak. :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése