Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. február 10., csütörtök

Angol

Hát tegnap meg volt az első angol óra! Fúú hát azt hittem könnyebb, na nem maga az óra volt nehéz, hanem én vagyok bátortalan. Ugyanis sok szavat tudok angolul azért Marci és Peti után ragadt rám valami csak félek, hogy nem jól ejtem ki. Tegnap az ABC-t és a számokat tanultuk 1-100-ig. A tanárnénik nagyon kedves, aranyos jól magyaráz nem szigorú. Már az első órán volt házi feladat, amit este gyorsan meg is csináltam nehogy elmaradjon. Tényleg úgy éreztem magam, mint a kis iskolások, lapultam, mint a teve kaki a sivatagban, de gondolhatjátok így észre vett. Mikor felszólított olyan zavarban voltam éreztem, hogy pirul a fejem, pedig tudtam amit kérdezett. Hát én nem szeretek szerepelni, meg felelni sem. Eszembe jutottak az iskolás éveim, akkor sem jelentkeztem sosem, nem úgy, mint a VV-ben Éva. Nem voltam buzgómócsing, de ha mégis kérdeztek odatettem magam. Húúú már megint fényezem magam! :))) Na most gőzerővel tanulok (mert lelkiismeretes vagyok), aminek neki állok azért becsületesen vég csinálom. Lehet, hogy még idegenvezető lesz belőlem? Na nem! Remélem a következő órára már Szilvi is jön, mert mostanában nem nagyon jelent meg sehol (nincs bébiszitter) és akkor minden oké lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése