Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. február 19., szombat

Bounty

Ezt az édességet nem most csináltam csak sajna kiment a fejemből, mert hát hamar elfogyott. Alapjába véve nem nagyon szeretem a bolti bounty csokit, de ez nagyon jó lett. A forma az nem az igazi, mivel szaggatóval csináltam. Legközelebb kis téglalap alakúra fogom vágni. A leeső darabokat kis golyóra gyúrtam össze.




Hát ennyi maradt mire észbe kaptam, hogy le kéne fényképezni, pedig nem nagyon van okom a dicsekvésre vele, mert a csoki nem olyan lett, mint amilyent én szerettem volna. Majd legközelebb!
Akkor a recept:
0,5 dl főzőtejszín
15 dkg kristálycukor
12,5 dkg margarin
12,5 dkg kókuszreszelék
A bevonáshoz:
15 dkg étcsoki (én sima tejcsokit vettem, az nekem nagyon sűrű lett és nem vonta be teljesen a sütit)
2 evőkanál olaj
2 evőkanál víz
A tejszínt a cukorral és a margarinnal egy kisebb lábasba rakjuk, és fakanállal kevergetve fölforraljuk. Ha felforrt kis lángra állítjuk és 5 percig forraljuk. A tűzről levéve belekeverjük a kókuszreszeléket. A tepsit kibéleljük sütőpapírral (kicsi tepsit ), majd a kókuszos masszát ujjnyi vastagon egyenletesen bele simítjuk. Hűtőben jól meg dermesztjük. Amikor már jó kemény gyúrólapra borítjuk, lehúzzuk róla a sütőpapírt és kiszaggatjuk, vagy bármilyen formára vágjuk. Ha szaggatni akarjátok, akkor a  a leeső részeket össze lehet gyúrni kis golyókra ahogy már fent is írtam. Gőz felett a csokit felolvasztjuk és belemártogatjuk a kókuszos formákat. A lehúzott sütőpapírra vissza téve hagyjuk megszáradni. Fedeles dobozkába rakva tároljuk, ha marad még belőle. 
A recept a februári Príma Konyhából való.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése