Szösszenetek a családról, receptekről és még sok minden másról

:)

2011. február 28., hétfő

SBO

A múlt héten bérletünk volt a sürgősségire. Petit a héten kétszer is baleset érte a munkahelyén. Szokatlan időbe csörgött a mobilom, de még akkor sem gondoltam semmi rosszra azt hittem csak hiányzom neki. Na nem!! Álmodik a nyomor! Kérdezi, hogy betudom-e vinni a kórházba, mert ráesett valami tengely a bokájára. Na gyorsan elkérezkedtem a főnöktől és irány a kórház. Megröntgenezték hál isten csak zúzódása van, de azért szép lila színe van és meg van neki duzzadva. Viszonylag hamar végeztünk, csak 1 órát vártunk. Na akkor jöjjön a magyar egészségügy. Ami ott megy az valami katasztrófa, ahogy az emberekkel beszélnek, szerintem senkinek sem nyomtak pisztolyt a fejéhez, hogy már pedig te akkor is nővér leszel! Na mindegy meg van róluk a véleményem. De ezzel még nem ért véget a kórház látogatásunk. Pénteken megint szokatlan időbe csörög a mobilom. Gondoltam nem lehet vele már megint valami gond, de tévedtem. Jön, hogy megint menjünk a kórházba. Gondolhatjátok mit éreztem. Marcinak 1-kor kezdődik a farsang, most mi legyen hova is menjek? Végül is megoldódott mikor Petinek megláttam az ujját. Az üzemorvostól kapott tetanuszt úgyhogy nagy baj nem lehet vele már, tehát irány a farsang. Vasárnapra viszont nagyon bedagadt az ujja. Irány a kórház, ahol megint emberi hangon közölték velünk, hogy nem ügyeleti időbe kellene már mennünk. Megröntgenezték ismét. Bekötötték neki és most két naponta járhat a háziorvoshoz kötözésre. Ja azt majd elfelejtettem, hogy az üzemorvosnak vissza kell vinni a tetanuszt ami szerinte ingyenes, de hát mit adnak most ingyen? Szóval az ingyenes injekció 300 ft volt. Remélem nem lesz mostanában semmi vele. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése